اجتماعیشدنمیزان و چگونگی همفرهنگی دانشآموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
اخلاق حرفهای رسانهتدوین معیارهای اخلاق حرفهای برای رسانه ملی بر مبنای آموزههای اسلامی با تأکید بر کتاب معراجالسعادة [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 342-319]
ادیان و عرفانضرورت آموزش شیوهها و مهارتهای گفتوگوی ادیان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 102-81]
ارتباطات دینیتدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
ارتباطات غیرکلامیبررسی دلالتهای ارتباطی غیرکلامی حالات مختلف بدن در قرآن [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 131-103]
ارزیابیارزیابی برنامه تربیتی پدیدۀ اربعین بر پایۀ تجارب زیستۀ زائران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 190-153]
ازخودبیگانگینقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانهای بینالمللی گروههای تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
اسلامتدوین معیارهای اخلاق حرفهای برای رسانه ملی بر مبنای آموزههای اسلامی با تأکید بر کتاب معراجالسعادة [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 342-319]
اعتدالتدوین معیارهای اخلاق حرفهای برای رسانه ملی بر مبنای آموزههای اسلامی با تأکید بر کتاب معراجالسعادة [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 342-319]
اقناع رسانهاینقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانهای بینالمللی گروههای تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
امام خمینی(س)تدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
انسانرابطۀ انسان و موجودات فراطبیعی در شاهنامه [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 48-27]
اهریمنیرابطۀ انسان و موجودات فراطبیعی در شاهنامه [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 48-27]
اهوراییرابطۀ انسان و موجودات فراطبیعی در شاهنامه [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 48-27]
ب
بازدارندگیمؤلفههای گفتمانی موافق و مخالف قصاص در سینمای ایران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 126-99]
بازنمایی سینماییمؤلفههای گفتمانی موافق و مخالف قصاص در سینمای ایران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 126-99]
بازنمایی مناسک دینیاز دینورزی شادمانه و عید محور تا دینداریِ سوگوارانه و شخص محور (سیر تحولات بازنمایی آئینهای دینی در مطبوعات سدهی اخیر تهران؛ مطالعهی موردی: روزنامه اطلاعات) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 312-263]
بازیهای ویدئویی و رایانهایاجتماع گیمنتهای ایرانی؛ ویژگیها، امکانات و کارکردهای ارتباطاتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 262-221]
باورهای فراشناختیمقایسه تاثیر آموزش سواد رسانهای مبتنی بر آیات قرآن کریم و مدل EC بر باورهای فراشناختی دانشآموزان دختر پایه هفتم شهرستان فراهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 396-371]
برنامه تربیتیارزیابی برنامه تربیتی پدیدۀ اربعین بر پایۀ تجارب زیستۀ زائران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 190-153]
پ
پساداعشیزمنقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانهای بینالمللی گروههای تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
پیادهروی اربعینارزیابی برنامه تربیتی پدیدۀ اربعین بر پایۀ تجارب زیستۀ زائران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 190-153]
ت
تجربه زیستهارزیابی برنامه تربیتی پدیدۀ اربعین بر پایۀ تجارب زیستۀ زائران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 190-153]
تحلیل محتوای کمی روزنامهاز دینورزی شادمانه و عید محور تا دینداریِ سوگوارانه و شخص محور (سیر تحولات بازنمایی آئینهای دینی در مطبوعات سدهی اخیر تهران؛ مطالعهی موردی: روزنامه اطلاعات) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 312-263]
تحولات مناسک دینیاز دینورزی شادمانه و عید محور تا دینداریِ سوگوارانه و شخص محور (سیر تحولات بازنمایی آئینهای دینی در مطبوعات سدهی اخیر تهران؛ مطالعهی موردی: روزنامه اطلاعات) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 312-263]
تربیتارزیابی طرح تربیتی حلقههای صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]
تربیت اجتماعی اسلامیدلالتهای تربیت اجتماعی اسلامی در کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران با توجه به مبانی فلسفۀ میانفرهنگی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 285-255]
تمدندرآمدی بر کارکردهای تمدنی زبان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 370-343]
تمدن اسلامیدرآمدی بر کارکردهای تمدنی زبان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 370-343]
جامعهپذیری جنسیتیبررسی جامعهشناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تکفرزندی (مطالعهموردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]
جوانانارزیابی طرح تربیتی حلقههای صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]
ح
حادواقعیتنقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانهای بینالمللی گروههای تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
حالات بدنبررسی دلالتهای ارتباطی غیرکلامی حالات مختلف بدن در قرآن [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 131-103]
حرکات بدنبررسی دلالتهای ارتباطی غیرکلامی حالات مختلف بدن در قرآن [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 131-103]
حق شرعیمؤلفههای گفتمانی موافق و مخالف قصاص در سینمای ایران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 126-99]
حلقههای صالحینارزیابی طرح تربیتی حلقههای صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]
خ
خانوادهراهبردهای مواجهه با آسیبهای مصرف رسانههای اجتماعی برای خانواده [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 60-33]
خط مشی گذاری فرهنگیالگوی تعیین مسائل در فرآیندِ خط مشیگذاریِ سازمانهایِ فرهنگیِ بخشِ عمومی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 220-189]
خلاقیتارائه الگوی مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در صدا و سیمای محلی اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 32-1]
خلاقیت سازمانیارائه الگوی مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در صدا و سیمای محلی اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 32-1]
دانشآموختگانمیزان و چگونگی همفرهنگی دانشآموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
دانشآموزانمقایسه تاثیر آموزش سواد رسانهای مبتنی بر آیات قرآن کریم و مدل EC بر باورهای فراشناختی دانشآموزان دختر پایه هفتم شهرستان فراهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 396-371]
دانشآموزان دوره دوم متوسطهرابطۀ سواد رسانهای و هوش اجتماعی کاربران شبکههای اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
دلالتهای تربیتیدلالتهای تربیت اجتماعی اسلامی در کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران با توجه به مبانی فلسفۀ میانفرهنگی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 285-255]
دلالتهای غیرلفظیبررسی دلالتهای ارتباطی غیرکلامی حالات مختلف بدن در قرآن [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 131-103]
دوره ابتدایی ایراندلالتهای تربیت اجتماعی اسلامی در کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران با توجه به مبانی فلسفۀ میانفرهنگی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 285-255]
ذ
ذهن بیخانماننقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانهای بینالمللی گروههای تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
ر
راهبردراهبردهای مواجهه با آسیبهای مصرف رسانههای اجتماعی برای خانواده [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 60-33]
رسانهتدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
رسانهمیزان و چگونگی همفرهنگی دانشآموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
رسانه ملیتدوین معیارهای اخلاق حرفهای برای رسانه ملی بر مبنای آموزههای اسلامی با تأکید بر کتاب معراجالسعادة [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 342-319]
رسانههای اجتماعیراهبردهای مواجهه با آسیبهای مصرف رسانههای اجتماعی برای خانواده [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 60-33]
رسانههای نویننقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانهای بینالمللی گروههای تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
رویکرد گفتمانی تاریخیمؤلفههای گفتمانی موافق و مخالف قصاص در سینمای ایران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 126-99]
ز
زباندرآمدی بر کارکردهای تمدنی زبان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 370-343]
زبان تمدنسازدرآمدی بر کارکردهای تمدنی زبان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 370-343]
زیارتارزیابی برنامه تربیتی پدیدۀ اربعین بر پایۀ تجارب زیستۀ زائران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 190-153]
س
سازمان رسانهایطراحی الگوی ارزیابی اخلاق در سازمانهای رسانهای [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 318-287]
سازمانهای فرهنگیالگوی تعیین مسائل در فرآیندِ خط مشیگذاریِ سازمانهایِ فرهنگیِ بخشِ عمومی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 220-189]
سرمایه اجتماعیارائه الگوی مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در صدا و سیمای محلی اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 32-1]
سن ازدواجبررسی جامعهشناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تکفرزندی (مطالعهموردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]
سواد رسانهایرابطۀ سواد رسانهای و هوش اجتماعی کاربران شبکههای اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
سواد رسانهایگفتمانهای حاکم بر آموزش سواد رسانهای و اطلاعاتی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 254-223]
سواد رسانهایمقایسه تاثیر آموزش سواد رسانهای مبتنی بر آیات قرآن کریم و مدل EC بر باورهای فراشناختی دانشآموزان دختر پایه هفتم شهرستان فراهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 396-371]
سواد رسانهای و اطلاعاتیگفتمانهای حاکم بر آموزش سواد رسانهای و اطلاعاتی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 254-223]
سیاستگذاری فرهنگیارزیابی طرح تربیتی حلقههای صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]
سیاستگذاری فرهنگیالگوی تعیین مسائل در فرآیندِ خط مشیگذاریِ سازمانهایِ فرهنگیِ بخشِ عمومی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 220-189]
سینمامطالعهای نئوفرمالیستی بر نمایش لحظۀ معجزه در سینما از دیدگاه مسیحیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 194-173]
ش
شاهنامهرابطۀ انسان و موجودات فراطبیعی در شاهنامه [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 48-27]
شبکههای اجتماعیراهبردهای مواجهه با آسیبهای مصرف رسانههای اجتماعی برای خانواده [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 60-33]
شبکههای اجتماعی مجازیرابطۀ سواد رسانهای و هوش اجتماعی کاربران شبکههای اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
شستشوی مغزینقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانهای بینالمللی گروههای تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
شهرستان دزفولارزیابی طرح تربیتی حلقههای صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]
شیوههاضرورت آموزش شیوهها و مهارتهای گفتوگوی ادیان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 102-81]
فردگراییبررسی جامعهشناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تکفرزندی (مطالعهموردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]
فلسفۀ میانفرهنگیدلالتهای تربیت اجتماعی اسلامی در کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران با توجه به مبانی فلسفۀ میانفرهنگی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 285-255]
ق
قرآنمقایسه تاثیر آموزش سواد رسانهای مبتنی بر آیات قرآن کریم و مدل EC بر باورهای فراشناختی دانشآموزان دختر پایه هفتم شهرستان فراهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 396-371]
قصاصمؤلفههای گفتمانی موافق و مخالف قصاص در سینمای ایران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 126-99]
کارکردهای تمدنیدرآمدی بر کارکردهای تمدنی زبان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 370-343]
کتابهای مطالعات اجتماعیدلالتهای تربیت اجتماعی اسلامی در کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران با توجه به مبانی فلسفۀ میانفرهنگی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 285-255]
کنترل ذهننقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانهای بینالمللی گروههای تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
کودکانارزیابی طرح تربیتی حلقههای صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]
گ
گرایش به تکفرزندیبررسی جامعهشناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تکفرزندی (مطالعهموردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]
لحظۀ معجزهمطالعهای نئوفرمالیستی بر نمایش لحظۀ معجزه در سینما از دیدگاه مسیحیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 194-173]
م
محرومیت نسبینقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانهای بینالمللی گروههای تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
مدارس اسلامیمیزان و چگونگی همفرهنگی دانشآموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
مدارس تهرانمیزان و چگونگی همفرهنگی دانشآموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
مدرسهمیزان و چگونگی همفرهنگی دانشآموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
مدیریت خلاقیتارائه الگوی مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در صدا و سیمای محلی اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 32-1]
مردمسالاریتدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
مسئله شناسیالگوی تعیین مسائل در فرآیندِ خط مشیگذاریِ سازمانهایِ فرهنگیِ بخشِ عمومی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 220-189]
مسئلهشناسی فرهنگیالگوی تعیین مسائل در فرآیندِ خط مشیگذاریِ سازمانهایِ فرهنگیِ بخشِ عمومی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 220-189]
مسیحیتمطالعهای نئوفرمالیستی بر نمایش لحظۀ معجزه در سینما از دیدگاه مسیحیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 194-173]
مشارکت اجتماعیبررسی جامعهشناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تکفرزندی (مطالعهموردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]
مطالعات قرآنیبررسی دلالتهای ارتباطی غیرکلامی حالات مختلف بدن در قرآن [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 131-103]
معرفتشناسیتدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
مهارتهاضرورت آموزش شیوهها و مهارتهای گفتوگوی ادیان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 102-81]
موجودات فراطبیعیرابطۀ انسان و موجودات فراطبیعی در شاهنامه [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 48-27]
میدان رسانهایاجتماع گیمنتهای ایرانی؛ ویژگیها، امکانات و کارکردهای ارتباطاتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 262-221]
میزان عقلانیتبررسی جامعهشناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تکفرزندی (مطالعهموردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]
ن
نئوفرمالیستمطالعهای نئوفرمالیستی بر نمایش لحظۀ معجزه در سینما از دیدگاه مسیحیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 194-173]
نظریه زمینهایتدوین معیارهای اخلاق حرفهای برای رسانه ملی بر مبنای آموزههای اسلامی با تأکید بر کتاب معراجالسعادة [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 342-319]
نهادسازیتدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
نوجوانانارزیابی طرح تربیتی حلقههای صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]
و
واحد درسیضرورت آموزش شیوهها و مهارتهای گفتوگوی ادیان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 102-81]
وضعیت اشتغالبررسی جامعهشناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تکفرزندی (مطالعهموردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]
ه
هستیشناسیتدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
همفرهنگیمیزان و چگونگی همفرهنگی دانشآموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
هوش اجتماعیرابطۀ سواد رسانهای و هوش اجتماعی کاربران شبکههای اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
هویت مقاومتنقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانهای بینالمللی گروههای تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد