آ

  • آئین‌های دینی از دین‌ورزی شادمانه و عید محور تا دینداریِ سوگوارانه و شخص محور (سیر تحولات بازنمایی آئین‌های دینی در مطبوعات سده‌ی اخیر تهران؛ مطالعه‌ی موردی: روزنامه اطلاعات) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 312-263]
  • آسیب راهبردهای مواجهه با آسیب‌های مصرف رسانه‌های اجتماعی برای خانواده [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 60-33]

ا

  • اجتماعات جدید اجتماع گیم‌نت‌های ایرانی؛ ویژگی‌ها، امکانات و کارکردهای ارتباطاتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 262-221]
  • اجتماعی‌شدن میزان و چگونگی هم‌فرهنگی دانش‌آموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
  • اخلاق طراحی الگوی ارزیابی اخلاق در سازمان‏‌های رسانه‌‏ای [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 318-287]
  • اخلاق حرفه‌‏ای رسانه تدوین معیارهای اخلاق حرفه‌‏ای برای رسانه ملی بر مبنای آموزه‌‏های اسلامی با تأکید بر کتاب معراج‌‏السعادة [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 342-319]
  • ادیان و عرفان ضرورت آموزش شیوه‌ها و مهارت‌های گفت‌وگوی ادیان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 102-81]
  • ارتباطات دینی تدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
  • ارتباطات غیرکلامی بررسی دلالت‌های ارتباطی غیرکلامی حالات مختلف بدن در قرآن [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 131-103]
  • ارزیابی طراحی الگوی ارزیابی اخلاق در سازمان‏‌های رسانه‌‏ای [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 318-287]
  • ارزیابی ارزیابی برنامه تربیتی پدیدۀ اربعین بر پایۀ تجارب زیستۀ زائران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 190-153]
  • ازخودبیگانگی نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
  • اسلام تدوین معیارهای اخلاق حرفه‌‏ای برای رسانه ملی بر مبنای آموزه‌‏های اسلامی با تأکید بر کتاب معراج‌‏السعادة [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 342-319]
  • اعتدال تدوین معیارهای اخلاق حرفه‌‏ای برای رسانه ملی بر مبنای آموزه‌‏های اسلامی با تأکید بر کتاب معراج‌‏السعادة [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 342-319]
  • اقناع رسانه‌ای نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
  • الگوی تعالی سازمانی طراحی الگوی ارزیابی اخلاق در سازمان‏‌های رسانه‌‏ای [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 318-287]
  • امام خمینی(س) تدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
  • انسان رابطۀ انسان و موجودات فرا‌طبیعی در شاهنامه [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 48-27]
  • اهریمنی رابطۀ انسان و موجودات فرا‌طبیعی در شاهنامه [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 48-27]
  • اهورایی رابطۀ انسان و موجودات فرا‌طبیعی در شاهنامه [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 48-27]

ب

  • بازدارندگی مؤلفه‌های گفتمانی موافق و مخالف قصاص در سینمای ایران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 126-99]
  • بازنمایی سینمایی مؤلفه‌های گفتمانی موافق و مخالف قصاص در سینمای ایران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 126-99]
  • بازنمایی مناسک دینی از دین‌ورزی شادمانه و عید محور تا دینداریِ سوگوارانه و شخص محور (سیر تحولات بازنمایی آئین‌های دینی در مطبوعات سده‌ی اخیر تهران؛ مطالعه‌ی موردی: روزنامه اطلاعات) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 312-263]
  • بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای اجتماع گیم‌نت‌های ایرانی؛ ویژگی‌ها، امکانات و کارکردهای ارتباطاتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 262-221]
  • باورهای فراشناختی مقایسه تاثیر آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر آیات قرآن کریم و مدل EC بر باورهای فراشناختی دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهرستان فراهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 396-371]
  • برنامه تربیتی ارزیابی برنامه تربیتی پدیدۀ اربعین بر پایۀ تجارب زیستۀ زائران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 190-153]

پ

  • پساداعشیزم نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
  • پیاده‌روی اربعین ارزیابی برنامه تربیتی پدیدۀ اربعین بر پایۀ تجارب زیستۀ زائران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 190-153]

ت

  • تجربه زیسته ارزیابی برنامه تربیتی پدیدۀ اربعین بر پایۀ تجارب زیستۀ زائران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 190-153]
  • تحلیل محتوای کمی روزنامه از دین‌ورزی شادمانه و عید محور تا دینداریِ سوگوارانه و شخص محور (سیر تحولات بازنمایی آئین‌های دینی در مطبوعات سده‌ی اخیر تهران؛ مطالعه‌ی موردی: روزنامه اطلاعات) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 312-263]
  • تحولات مناسک دینی از دین‌ورزی شادمانه و عید محور تا دینداریِ سوگوارانه و شخص محور (سیر تحولات بازنمایی آئین‌های دینی در مطبوعات سده‌ی اخیر تهران؛ مطالعه‌ی موردی: روزنامه اطلاعات) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 312-263]
  • تربیت ارزیابی طرح تربیتی حلقه‌های صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]
  • تربیت اجتماعی اسلامی دلالت‌های تربیت اجتماعی اسلامی در کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران با توجه به مبانی فلسفۀ میان‌فرهنگی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 285-255]
  • تمدن درآمدی بر کارکردهای تمدنی زبان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 370-343]
  • تمدن اسلامی درآمدی بر کارکردهای تمدنی زبان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 370-343]
  • توانمندسازها طراحی الگوی ارزیابی اخلاق در سازمان‏‌های رسانه‌‏ای [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 318-287]

ج

  • جامعه‌‎پذیری جنسیتی بررسی جامعه‌شناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تک‌فرزندی (مطالعه‌موردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]
  • جامعه‌سازی الگوی عرفان مبارزه‌جو در اندیشه شهید مصطفی چمران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 26-1]
  • جوانان ارزیابی طرح تربیتی حلقه‌های صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]

ح

  • حادواقعیت نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
  • حالات بدن بررسی دلالت‌های ارتباطی غیرکلامی حالات مختلف بدن در قرآن [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 131-103]
  • حرکات بدن بررسی دلالت‌های ارتباطی غیرکلامی حالات مختلف بدن در قرآن [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 131-103]
  • حق شرعی مؤلفه‌های گفتمانی موافق و مخالف قصاص در سینمای ایران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 126-99]
  • حلقه‌های صالحین ارزیابی طرح تربیتی حلقه‌های صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]

خ

  • خانواده راهبردهای مواجهه با آسیب‌های مصرف رسانه‌های اجتماعی برای خانواده [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 60-33]
  • خط مشی گذاری فرهنگی الگوی تعیین مسائل در فرآیندِ خط مشی‌گذاریِ سازمان‌هایِ فرهنگیِ بخشِ عمومی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 220-189]
  • خلاقیت ارائه الگوی مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در صدا و سیمای محلی اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 32-1]
  • خلاقیت سازمانی ارائه الگوی مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در صدا و سیمای محلی اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 32-1]
  • خودخواهی الگوی عرفان مبارزه‌جو در اندیشه شهید مصطفی چمران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 26-1]
  • خودسازی الگوی عرفان مبارزه‌جو در اندیشه شهید مصطفی چمران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 26-1]

د

  • دانش‌‏آموختگان میزان و چگونگی هم‌فرهنگی دانش‌آموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
  • دانش‌آموزان مقایسه تاثیر آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر آیات قرآن کریم و مدل EC بر باورهای فراشناختی دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهرستان فراهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 396-371]
  • دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه رابطۀ سواد رسانه‌ای و هوش اجتماعی کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
  • دلالت‌های تربیتی دلالت‌های تربیت اجتماعی اسلامی در کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران با توجه به مبانی فلسفۀ میان‌فرهنگی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 285-255]
  • دلالت‌های غیرلفظی بررسی دلالت‌های ارتباطی غیرکلامی حالات مختلف بدن در قرآن [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 131-103]
  • دوره ابتدایی ایران دلالت‌های تربیت اجتماعی اسلامی در کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران با توجه به مبانی فلسفۀ میان‌فرهنگی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 285-255]

ذ

  • ذهن بی‌خانمان نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]

ر

  • راهبرد راهبردهای مواجهه با آسیب‌های مصرف رسانه‌های اجتماعی برای خانواده [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 60-33]
  • رسانه تدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
  • رسانه میزان و چگونگی هم‌فرهنگی دانش‌آموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
  • رسانه ملی تدوین معیارهای اخلاق حرفه‌‏ای برای رسانه ملی بر مبنای آموزه‌‏های اسلامی با تأکید بر کتاب معراج‌‏السعادة [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 342-319]
  • رسانه‌های اجتماعی راهبردهای مواجهه با آسیب‌های مصرف رسانه‌های اجتماعی برای خانواده [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 60-33]
  • رسانه‌های نوین نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
  • رویکرد گفتمانی تاریخی مؤلفه‌های گفتمانی موافق و مخالف قصاص در سینمای ایران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 126-99]

ز

  • زبان درآمدی بر کارکردهای تمدنی زبان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 370-343]
  • زبان تمدن‌ساز درآمدی بر کارکردهای تمدنی زبان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 370-343]
  • زیارت ارزیابی برنامه تربیتی پدیدۀ اربعین بر پایۀ تجارب زیستۀ زائران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 190-153]

س

  • سازمان رسانه‌‏ای طراحی الگوی ارزیابی اخلاق در سازمان‏‌های رسانه‌‏ای [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 318-287]
  • سازمان‌های فرهنگی الگوی تعیین مسائل در فرآیندِ خط مشی‌گذاریِ سازمان‌هایِ فرهنگیِ بخشِ عمومی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 220-189]
  • سرمایه اجتماعی ارائه الگوی مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در صدا و سیمای محلی اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 32-1]
  • سن ازدواج بررسی جامعه‌شناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تک‌فرزندی (مطالعه‌موردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]
  • سواد رسانه‌ای رابطۀ سواد رسانه‌ای و هوش اجتماعی کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
  • سواد رسانه‌ای گفتمان‌های حاکم بر آموزش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 254-223]
  • سواد رسانه‌ای مقایسه تاثیر آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر آیات قرآن کریم و مدل EC بر باورهای فراشناختی دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهرستان فراهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 396-371]
  • سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی گفتمان‌های حاکم بر آموزش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 254-223]
  • سیاست‌گذاری فرهنگی ارزیابی طرح تربیتی حلقه‌های صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]
  • سیاست‌گذاری فرهنگی الگوی تعیین مسائل در فرآیندِ خط مشی‌گذاریِ سازمان‌هایِ فرهنگیِ بخشِ عمومی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 220-189]
  • سینما مطالعه‌ای نئوفرمالیستی بر نمایش لحظۀ معجزه در سینما از دیدگاه مسیحیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 194-173]

ش

  • شاهنامه رابطۀ انسان و موجودات فرا‌طبیعی در شاهنامه [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 48-27]
  • شبکه‌های اجتماعی راهبردهای مواجهه با آسیب‌های مصرف رسانه‌های اجتماعی برای خانواده [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 60-33]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی رابطۀ سواد رسانه‌ای و هوش اجتماعی کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
  • شستشوی مغزی نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
  • شهرستان دزفول ارزیابی طرح تربیتی حلقه‌های صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]
  • شیوه‌ها ضرورت آموزش شیوه‌ها و مهارت‌های گفت‌وگوی ادیان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 102-81]

ع

  • عرفان الگوی عرفان مبارزه‌جو در اندیشه شهید مصطفی چمران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 26-1]
  • عرفان مبارزه‌جو الگوی عرفان مبارزه‌جو در اندیشه شهید مصطفی چمران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 26-1]

ف

  • فردگرایی بررسی جامعه‌شناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تک‌فرزندی (مطالعه‌موردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]
  • فلسفۀ میان‌فرهنگی دلالت‌های تربیت اجتماعی اسلامی در کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران با توجه به مبانی فلسفۀ میان‌فرهنگی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 285-255]

ق

  • قرآن مقایسه تاثیر آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر آیات قرآن کریم و مدل EC بر باورهای فراشناختی دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهرستان فراهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 396-371]
  • قصاص مؤلفه‌های گفتمانی موافق و مخالف قصاص در سینمای ایران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 126-99]

ک

  • کارکردهای ارتباطی اجتماع گیم‌نت‌های ایرانی؛ ویژگی‌ها، امکانات و کارکردهای ارتباطاتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 262-221]
  • کارکردهای تمدنی درآمدی بر کارکردهای تمدنی زبان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 370-343]
  • کتاب‌های مطالعات اجتماعی دلالت‌های تربیت اجتماعی اسلامی در کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران با توجه به مبانی فلسفۀ میان‌فرهنگی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 285-255]
  • کنترل ذهن نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
  • کودکان ارزیابی طرح تربیتی حلقه‌های صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]

گ

  • گرایش به تک‌فرزندی بررسی جامعه‌شناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تک‌فرزندی (مطالعه‌موردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]
  • گفتمان آموزش سواد رسانه‌ای در ایران گفتمان‌های حاکم بر آموزش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 254-223]
  • گفت‌وگو ضرورت آموزش شیوه‌ها و مهارت‌های گفت‌وگوی ادیان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 102-81]
  • گیم‌نت‌ها اجتماع گیم‌نت‌های ایرانی؛ ویژگی‌ها، امکانات و کارکردهای ارتباطاتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 262-221]

ل

  • لحظۀ معجزه مطالعه‌ای نئوفرمالیستی بر نمایش لحظۀ معجزه در سینما از دیدگاه مسیحیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 194-173]

م

  • محرومیت نسبی نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]
  • مدارس اسلامی میزان و چگونگی هم‌فرهنگی دانش‌آموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
  • مدارس تهران میزان و چگونگی هم‌فرهنگی دانش‌آموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
  • مدرسه میزان و چگونگی هم‌فرهنگی دانش‌آموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
  • مدیریت خلاقیت ارائه الگوی مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در صدا و سیمای محلی اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 32-1]
  • مردم‌سالاری تدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
  • مسئله شناسی الگوی تعیین مسائل در فرآیندِ خط مشی‌گذاریِ سازمان‌هایِ فرهنگیِ بخشِ عمومی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 220-189]
  • مسئله‌شناسی فرهنگی الگوی تعیین مسائل در فرآیندِ خط مشی‌گذاریِ سازمان‌هایِ فرهنگیِ بخشِ عمومی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 220-189]
  • مسیحیت مطالعه‌ای نئوفرمالیستی بر نمایش لحظۀ معجزه در سینما از دیدگاه مسیحیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 194-173]
  • مشارکت اجتماعی بررسی جامعه‌شناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تک‌فرزندی (مطالعه‌موردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]
  • مصطفی چمران الگوی عرفان مبارزه‌جو در اندیشه شهید مصطفی چمران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 26-1]
  • مطالعات قرآنی بررسی دلالت‌های ارتباطی غیرکلامی حالات مختلف بدن در قرآن [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 131-103]
  • معرفت‌شناسی تدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
  • مهارت‌ها ضرورت آموزش شیوه‌ها و مهارت‌های گفت‌وگوی ادیان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 102-81]
  • موجودات فراطبیعی رابطۀ انسان و موجودات فرا‌طبیعی در شاهنامه [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 48-27]
  • میدان رسانه‌ای اجتماع گیم‌نت‌های ایرانی؛ ویژگی‌ها، امکانات و کارکردهای ارتباطاتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 262-221]
  • میزان عقلانیت بررسی جامعه‌شناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تک‌فرزندی (مطالعه‌موردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]

ن

  • نئوفرمالیست مطالعه‌ای نئوفرمالیستی بر نمایش لحظۀ معجزه در سینما از دیدگاه مسیحیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 194-173]
  • نتایج طراحی الگوی ارزیابی اخلاق در سازمان‏‌های رسانه‌‏ای [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 318-287]
  • نظریه زمینه‌‏ای تدوین معیارهای اخلاق حرفه‌‏ای برای رسانه ملی بر مبنای آموزه‌‏های اسلامی با تأکید بر کتاب معراج‌‏السعادة [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 342-319]
  • نظریه هنجاری طراحی الگوی ارزیابی اخلاق در سازمان‏‌های رسانه‌‏ای [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 318-287]
  • نهادسازی تدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
  • نوجوانان ارزیابی طرح تربیتی حلقه‌های صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 171-133]

و

  • واحد درسی ضرورت آموزش شیوه‌ها و مهارت‌های گفت‌وگوی ادیان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 102-81]
  • وضعیت اشتغال بررسی جامعه‌شناختی تأثیر نوسازی اجتماعی بر گرایش زنان به تک‌فرزندی (مطالعه‌موردی: زنان متاهل 49-15ساله شهر تهران) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 98-61]

ه

  • هستی‌شناسی تدوین الگوی ارتباطات دینی در اندیشه دفاعی امام خمینی(س) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 222-195]
  • هم‏‌فرهنگی میزان و چگونگی هم‌فرهنگی دانش‌آموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 152-127]
  • هوش اجتماعی رابطۀ سواد رسانه‌ای و هوش اجتماعی کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
  • هویت مقاومت نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 342-313]